Als zorg- en dienstverlener houd je je bezig met het zo goed en efficiënt mogelijk verlenen van je diensten en goede zorg. Ik houd mij bezig met het vertellen van jouw verhaal en de beleving van de cliënt. Een verhaal roept emotie op en zorgt voor betrokkenheid. Pas als de cliënt zich betrokken voelt bij jouw verhaal, dan zal hij of zij dit delen met zijn/haar omgeving en zo een ambassadeur worden.

Investeren in content

Praktijkhouders beginnen vaak enthousiast met bijvoorbeeld de installatie van wachtkamer-tv, een Facebookpagina of blog. En dan? Wat wil je vertellen? Of eigenlijk nog veel belangrijker: wat wil de cliënt weten?

Het succes van digitale informatiekanalen staat of valt bij de bereidheid om te investeren in digitale content en het actueel houden van deze content. De kwaliteit van je digitale informatiekanaal straalt af op de rest van de praktijk: als de content saai of gedateerd is, dan zal een cliënt eerder geneigd zijn om zich af te vragen wat er in de praktijk nog meer niet up-to-date is.

Wat ik voor jouw praktijk kan betekenen

Ik help je graag op weg om met zo min mogelijk inspanning een zo groot mogelijk resultaat te bereiken met uw digitale informatiekanaal. Of het nu gaat om een uurtje brainstormen, het schrijven (of redigeren) van teksten of het volledig uit handen nemen van de contentcreatie.

Meer informatie of een vrijblijvende offerte? Neem contact met mij op.